Kommunpolitik på riktigt – Eller första aprilskämt

Jari Puustinen (M) var kommunalråd för moderaterna i Eskilstuna. I december förra året hoppade han och några till av från moderaterna och bildade ett eget parti – ”Ett bättre Eskilstuna”.

Nu gäller det att ”profilera sig” att visa för väljarna att ”Ett bättre Eskilstuna” verkligen jobbar för att skapa ett bättre Eskilstuna.

Ett inlägg på Facebook ”Jari Pustinen … Läs mer “Kommunpolitik på riktigt – Eller första aprilskämt”

Läs mer