Ska det vara demokrati
när partierna lämnar sin ideologi
mången blir besviken
över den förhärskande taktiken
ett spel av politiken
ett schackrande och vacklande.
Det blir så väldigt tufft sen
trots fingret som hållits i luften
att känna vindar
som blåser hit eller dit
liberalerna som krossats bit för bit
som kryper på knä så opportunt
för det … Läs mer “Liberalismens ökenvandring”



























